Přeskočit na hlavní obsah

fashion inspo

S příchodem nové přehledné šatny přišla na řadu pořádná čistka. Kvůli čistky jsem získala přehled nad svým šatníkem, co mám, nemám, nenosím, ale chtěla bych, nosím, ale už nechci. Miluju sport, pohyb a pohodlí a tak se většina mého šatníku skládá ze sportovního oblečení: legíny, tepláky, mikiny, tenisky a mé nejčastější ootd vypadá nějak takto: 

 

 Láska ke sportu a sportovnímu oblečení stále trvá a tak nemám v plánu svůj sportovní šatník a styl nějak razantně měnit. Zkrátka a dobře tohle jsem prostě já a v teplákách/legínách, teniskách na nohách a bez nahozené masky na obličeji, je mi prostě nejlépe. Ale jak už víme, šaty dělaj člověka a bohužel k mému neštěstí se tento sportovní styl nehodí na všechny příležitosti. Na pracovní schůzku či pohovor asi nechcete přijít v teplákách či kamarádovi na svatbu asi taky ne. Nebo teda možná chcete, stejně jako já, ale zkrátka a dobře to prostě není na místě. Sice teď máme velmi zvláštní dobu, kdy toho oblečení zrovna tolik nevyužijeme a nepotřebujeme, protože většinu času sedíme doma na zadku. Ale na druhou stranu je to ideální čas si na ten svůj šatník udělat čas. Projet hromady eshopů, insta účtů zaměřených na módu, facebook, časopisy, weheartit, pinterest a cokoliv dalšího jen chcete. Inspirace je všude kolem nekonečná spousta. Je ideální čas udělat si jasno, co se mi líbí a co ne, co chci dělat po covid období a jak u toho chci vypadat. I když teď nemůžeme brouzdat po obchodech, všechno si osahat, vyzkoušet, udělat si z nákupů dámskou jízdu, pořád si můžeme udělat radost a zároveň podpořit podniky, kterým neskutečně klesly tržby a třeba tak i zabránit zběsilému propouštění zaměstnanců, které se momentálně děje téměř v každé firmě. (Samozřejmě to platí ve všech odvětvích, ne jen v módě). A jakmile se zase všechno otevře a budeme žít hlavně venku mimo svůj domov, nemusíme panikařit, protože šatník na to máme již připravený a s radostí budeme vytahovat ty super kousky, které čekaly na svou příležitost. :) 

Po covid období mám v plánu rozjet podnikání, které bude určitě zahrnovat právě ty zmiňované pracovní schůzky a třeba i nějaké to autorské čtení. Těším se na koncerty, na které mám již koupené lístky. A na neomezené cestování. A na tyto dvě činnosti ze tří, nechci být v teplákách. A tak teď sbírám inspiraci hlavně na pinterestu, vyplňuji mezery v mém šatníku a připravuji se tak na toto nové životní období. Jak níže uvidíte, největší dojem na mě udělaly kalhoty, saka a kabáty. A největší výzvou v tomhle směru je pro mě konečně se naučit chodit na podpatcích. A teď už pojďme na to zmiňované fashion inspo, které mě osobně vzalo dech a těším se, až nějaký ten outfit budu mít na sobě. A třeba i na nějaký čas ty sportovní outfity omezím a nebude mě to jen obtěžovat, ale bude mi to dělat hlavně RADOST. :) 

Časy se mění, víc než kdy dřív. :)  

   

 

 

 Co říkáte na tyto OOTD? :) 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Nedělej to...! a tamto už vůbec ne!

 Od chvíle, kdy se začneme pohybovat a zkoumat svět kolem nás, neustále jen slyšíme: nesahej na to, nechoď tam, nedělej to, spálíš se, bouchneš se, rozbiješ to... Postupem času zmizí věty: pozor, spálíš se, bouchneš se, rozbiješ si hlavu, zlomíš si ruku, nohu... ale ty první zůstávají a valí se na ně další a další měl bys, neměl bys, atd... Momentálně žijeme v době, kdy na nás skáčou tyhle věty v jednom kuse, ovšem už ne jen od lidí, kteří to s tebou myslí dobře a dělají to, aby tě ochránili před úrazem či zklamáním. Říkají to úplně všichni lidi na celé této vyspělé planetě...   Jez maso, potřebuješ bílkoviny. Nejez maso, škodí tvému zažívacímu ústrojí. Jez ryby kvůli omega 3 mastných kyselin, alespoň 3x týdně. Nejez ryby, jsou plné těžkých kovů. Nejez žádná zvířata, mají taky svou duši, pojďme je všechny zachránit. Jez více ovoce a zeleniny. Jez zdravěji. Nejez pořád jen ty fast foodové sračky. Pij mlíko kvůli vápníku, abys měl zdravé kosti. Nepij mlíko - je určené pro telata a ty ho

cuketový chlebíček

  Ingredience:  - 400g cukety - 1 citron - 300g polohrubé mouky - 150g cukru krupice  - 50g mletého máku  - 100g oleje  - 2 vejce - půl lžičky jedlé sody  - půl lžičky kypřícího prášku do pečiva  - půl lžičky soli  postup:  Cuketu umyjeme a nastrouháme i se slupkou. Z citronu nastrouháme do těsta kůru a vymačkáme šťávu.Všechny ostatní suroviny smícháme a vytvoříme těsto. Cuketu pak postupně vmícháme. Vymažeme si formu máslem nebo olejem a vysypeme moukou. Pečeme na 180 stupňů cca 40-45 minut. Až vychladne, můžete přetřít citronovou nebo čokoládovou polevou. 

Ohlédnutí za rokem 2021

 Máme tady poslední den z roku 2021 a tedy i ideální čas se za tímto rokem již s nostalgií ohlédnout, zavzpomínat a popřemýšlet, co se nám povedlo nebo naopak nepovedlo, co jsme se naučili, co nám tento rok přinesl, co nám vzal a co naučil on nás. S radostí či trpkostí o půlnoci tuto kapitolu uzavřít a začít žít tu další.    Pro mě to byl zásadní rok, který jsem věnovala hlavně sama sobě. Především svému duševnímu zdraví. Hned první týden v lednu jsem si poseděla u kartářky, která mě zbavila chaosu a v podstatě mě nasměrovala, čím se tento rok mám zabývat. A ono se to povedlo a zažila několik magických okamžiků, na které do konce života nezapomenu.  První půl rok byl našlapaný prací - zaměstnanecký poměr, ve volných dnech psaní nové knihy a přípravy k vydání jiné. Čtení naučné literatury a rozšiřování obzorů v oblasti, o které jsem sice měla malé povědomí, ale jinak o ní nevěděla zhola nic. Přesně v polovině roce se to obrátilo a rozjela se pořádná jízda neuvěřitelných, úžasných a magi